2015. október 28., szerda

Blog ajánló #1 -Ryo D.

Maalai hercegnő
 A sztori első ránézésre végülis tetszik :) Először mindenki elolvassa, aztán elkezd tűnődni az ember hogy ugyan mi lesz utána. Fura de ezzel én is így voltam:).  Nem olvastam bele, csak egy picit de ahogy leírta a sztorit hogy "így elküldi nővérével együtt egy Amerikai elit gimibe" na itt kezdtem el kíváncsi lenni.
Történet:Maalai hercegnő éli mindennapjait a palotában, míg apja azzal az ötlettel áll elő, hogy lánya menjen hozzá Gabe herceghez, aki a Leyk birodalomban uralkodik apjaval. Maalai nem akar hozzámenni, mert még túl korainak tartja a házasságot. Szeretne világotlátni, tanulni. Egy vita után, az apja belátja, hogy lánya is egy tinédzser, akinek szüksége van normális életre, így elküldi nővérével együtt egy Amerikai elit gimibe. Ott Maalai megismerkedik egy lázadó rockerrel, és ezután minden megváltozik az életében.

x

Stay Strong
Ennek a blognak az írója ugyanaz mint az előzőé. Itt több érdekes dolgot láttam egymás után. 

Íme példa:

De mivel ez szerintem egy design blog lenne, ezért nem ez az egyetlen érdekesség a blogon :D.
x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése