2015. október 18., vasárnap

Random bejegyzés

Sziasztok!

A mai bejegyzés nem design-ról fog szólni. Ez egy random bejegyzés, amiben megmutatom véleményem felétek.




A legtöbb blogíró beleesik abba a hibába, hogy nem mutatkozik be, esetleg elvárja, hogy jöjjenek az olvasók. Véleményem szerint egy blogíró mutatkozzon be, hogy miért kezdte a blogolást, hogy, és hogy Miért is?

-A bloggerek szeretnék hogy olvassák blogjukat
-Hogy kicsit kinyílhassanak a világ előtt, szabadjára engedjék fantáziájukat.

Több fajta blog létezik:

- A design blog, melyen tudsz rendelni. Ezeknél a blogoknál fontos, hogy türelmes legyél, különösen iskolakezdéskor. A rendelés leadása után ne türelmetlenkedj, esetleg vond vissza, és menj máshova. De semmiképp ne szidd, és ne utáld az adott designert.
-A történetek, amiknek írói szereplők életét/kalandjait mutatják be. Az ilyen történetek könyvszerűek, és izgulhatsz egy-egy rész után, hogy vajon mi lesz a folytatásban.
-A naplók, amikor egy ember kitárja előtted az életét. Ilyenkor se szidd az embert, mert mint a többi bloghoz is türelem, és idő kell.

Hogy ezzel mit is akartam mondani? Azt, hogy az olvasók is legyenek türelmesek. A blog íróinak is van magánélete, nem ülhet egész nap a gép előtt. A blogírók pedig ne hagyják magukra az olvasókat. Fontos a visszajelzésetek, a kapcsolattartás. De ne is hirdesd ezerfele a blogodat. Az olvasók akkor jönnek, ha nem az orruk alá dörgölöd a blogodat. Természetesen hirdetheted. Csak ne naponta 200 oldalon.

Hogy vagyok ezzel én? Igyekszem olyan designt, és bejegyzéseket létrehozni, ami az embereknek tetszik. Tartom a kapcsolatot az olvasókkal, sőt, néha össze is barátkozom velük :)

Na jó, ez értelmetlen lett, de azért remélem tiszteletben tartjátok az itt elhangzottakat.

Így aztán csatlakoztam ehhez a kezdeményezéshez:





4 megjegyzés:

  1. Haha, aranyos lett a bejegyzés. Amúgy amiket írtál, azok teljesen igazok. Jah, csak mondom, más olvasók, hogy mondta Kathrine, hogy az olvasókkal felveszi a kapcsolatot, és majd még össze is barátkozik vele. Na, itt vagyok, én. Remélem összebarátkoztam vele. Ha úgy nézzük, mi barátok lettünk. Mégegyszer nagyon jó a bejegyzés, Kathrine!
    Puszi: Lilla

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem lett értelmetlen és valamilyen szinten teljesen igazad is van :) Csak kár, hogy azért nem mindig alakulnak ki barátságok.
    Jah és még valami. Van amikor a bemutatkozásból is sok. Lehet vele tulzásokba esni, meg nem is. De ettől függetlenül tök jó lett a cikk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Inkább kevés barát olvasó, mint sok olyan, akik nem becsülik a munkát, és nincsenek veled barátságban. Teljesen igazad van. Én inkább lassanként tárulkoznék ki az olvasóim előtt :)

      Törlés