2016. február 1., hétfő

Kritika #10 - Royals



    Sziasztok!

Na, itt is vagyok egy újabb kritikával, amit itt tekinthettek meg:








Fejléc:

Hihetetlenül tetszik! :) Nagyon szép, nem is tudok rá egy rossz szót mondani, de jót annál többet! A cím helye, betűtípusa, betűmérete tökéletes, a fejléc színe egy ici-picit kitűnik a blogból, de amúgy nincs vele semmi gond. Minden lényeges dolog rajta van, aminek rajta kell lennie, se kevés, se sok, pont jó. :)
Nagyon jól megoldottad azt, hogy a különböző, háttérbe szoruló képeket/képfoszlányokat hamvasítottad, ezáltal egybeolvasztottad az egészet, és gyönyörűen néz így ki. :)

10/10* 


Design:

Na, a designnal már van egy-két hiba, de ne aggódj, nem olyan komolyak! 
Először kezdeném a jókkal, mert abból sokkal-sokkal több van, mint a rosszakból (sőt, csak két dolog van, ami nem tetszik, meg ami szerintem nem illik a blog színéhez, na, de arról majd lentebb mesélek még). 
A bejegyzés címével, a dátummal és a modulok címével nincs semmi bajom, mert nagyon jók, passzolnak az oldalhoz, és nagyon tetszik az, hogy árnyékuk van. :)
A menü megoldása (rávisszük a kurzort, és megjelenik a betűk "háttere") nagyon jó, kifejezetten tetszik, nincs ellene kifogásom.
És most kezdődik a rossz pontok felsorolása (mert sajnos ez is kell a teljes kritikához): a chat. Nekem leginkább a színével van gondom, szerintem a fehéres-kicsit kékes árnyalat nem illik a sárgászöld-sötétzöld színvilághoz, és ugyanez a bajom van a fülszöveggel is. Ha tudod módosítani a színeket, akkor ajánlom, hogy változtasd meg, hogy egy kicsit illjen a bloghoz. :)
A trailer nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon éééés nagyon jól meg van csinálva, nekem nagyon tetszik, bár fogalmam sincs, hogy te csináltad-e, vagy valakit megkértél rá, de hatalmas taps és gratula hozzá. :D 

Pont: 10/9,5


Történet:

A kis bevezetőt elolvasva az jutott az eszembe, hogy ez egy különleges sztori lehet (nem szokásom elolvasni a fejezeteket, max. csak valamelyiknek a közepébe beleolvasok a helyesírás "ellenőrzése" végett), ugyanis, ha lehet mondani, akkor ez részben a politikáról szól, ami, mondjuk ki, nem valami "elterjedt" téma a blogoknál, legalábbis én még soha, de soha nem olvastam ehhez hasonlót. 
A helyesírásoddal nincs semmi gond, viszont a tagolásra tudnék mondani egy-két javaslatot, mint például azt, hogy a jelentősebb helyszín- és/vagy időváltozáskor ajánlott az, ha egy-két sort kihagysz, hogy olvashatóbb legyen a fejezet, mert ha egybe írod az egészet, akkor az olvasónak előbb-utóbb el kezd fájni a feje vagy a szeme, nem tudni, miért (tapasztalatból mondom, és tényleg nagyon zavaró). :)
Amint látom, a két legutolsó fejezet között hatalmas csúszás van, ami nem nyeri el az olvasók tetszését, és rögtön azt feltételezik, hogy "biztos örül annak, ha egy évben tud hozni egy részt", vagy nem tudom, de remélem érted, hogy mire gondolok. Nem akarok beleszólni a részek megjelenésének gyakoriságába, de mint írtam már pár kritikánál, sajnos, ha tudsz, próbálj meg ezen változtatni (látom, hogy nemrég jelent meg a legújabb rész; hozd minél hamarabb a kövit! :D)

Pont: 10/9,5 

Összességében nagyon jó a blogod, sok sikert hozzá a továbbiakban, és szeretettel, szívből ajánlom mindenkinek (mindenkinek)! :) 

Összpontszám: 30/29 :)

4 megjegyzés:

  1. Kedves Lily!
    Nem én vagyok a Royals írója (csak segítője), de a kinézettel kapcsolatban annyit, hogy én csináltam és örülök, hogy tetszik. Amit nem értek, hogy már másnál is feltűnt, hogy a szövegdobozok más színűek, amit nem tudok felfogni, hiszen én jól beállítottam (olyan színűre, mint a fejléc) gépemen és telefonom is egyaránt azt a színt látom, amit választottam, szóval ez meglepetésként ért.
    Ezt szerettem volna csak tisztázni, hiszen nem szándékosan lett ilyen színű. :/

    Ui.: Mia majd örülni fog a kritikádnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem tudom, hogy mi lehet a baj, de nekem a gépemen szürke színűek. :/ Nézd meg a HTML-kódot, hátha ott nem stimmel valami (nem igazán értek ehhez, de lehet, hogy tényleg ott van valami baj). Elhiszem, hogy nem direkt lett ilyen, mert gondolom, hogy a legtöbb ember nem tenne bele egy zöld árnyalatú blogba szürke modult. :P

      xx Lily

      Törlés
  2. Kedves Lily!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikádat. A design teljes mértékben Roxana műve, a blog kezdete óta ó készíti nekem a szebbnél szebb kinézeteket, csak úgy, mint a trailer dicsérete is őt illeti:)
    A tagolásra a jövőben igyekszem odafigyelni, köszönöm a jó tanácsot, a részek gyakorisága pedig tudom, hogy hatalmas bűnöm, csak sokszor nem úgy jönnek ki a számításaim, ahogy én azt szeretném, de próbálom hamarabb hozni az új fejezeteket!:)
    Köszönöm még egyszer a kritikát,
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy segíthettem, a részek gyakoriságával nekem is bajok vannak, főleg most, hogy most a családban mindenki egy laptopot használ (na, jó, inkább csak anya meg én), tényleg nem akarok beleszólni, mert ez mindenkinek a saját dolga, csak gondoltam, szólok. :) Nincs mit a kritikához, máskor is szívesen írok, sok szeretettel:

      xx Lily

      Törlés